join me...~~

kata hikmah

Jumaat, 20 September 2013

SELAMAT BERJUANG SAHABAT-SAHABAT KAMI..~.:').

Alhamdulillah..Allah s.w.t masih memberikan kesempatan buat admin menulis tiap perkara-pengalaman,perkongsian dan macam-macam lagi buat insan-insan yang mengenali kami.:)

alhamdulillah..selepas ujian kelayakan untuk kemasukan ke universiti IAIN AR-RAINY,sahabat-sahabat admin layak untuk menjadi mahasiswa@mahasisiwi di universiti itu.seramai 4 orang sahabat admin ke acheh,iaitu Syarafee,Syafiqah,Nadirah dan Izzati.

tanggal 14/8/2013,maka ramai-ramai berkumpul di lapangan terbang Bayan Lepas untuk mengiringi keberangkatan sahabat-sahabat atau para penuntut Sma Faqiah Daimiah(protokolnya ayat)..huhuhuhu..

diantara gambar-gambar kenangan admin,guru-guru bersama sahabat-sahabat sebelum depa berangkat ke sana..^_^

sampai ja di lapangan terbang,terus bergambar.hampeh!..hehe..:P



senyum dalam kesedihan..:').

selamat berangkat sahabat-sahabat kami..

syarafee bersama ibu bapa dan adiknya.

bergambar sebelum depa masuk ke balai pelepasan..

sekarang mereka dah selamat berada di bumi acheh.moga sahabat-sahabat sekalian berhati-hati di negara orang.bak pepatah melayu ''hujan emas di negara orang,hujan batu di negara sendiri.tuntutlah ilmu selagi mampu dan sentiasa tajdid niat untuk melakukan tiap kebaikan hanya kerana Allah s.w.t..

doakan juga buat sahabat-sahabat yang bakal ke mesir.doakan yang terbaik.Moga dipermudahkan segala urusan.Allahumma amin..:')



Tiada ulasan:

Catat Ulasan